tirsdag den 13. januar 2009

velsignelser ...

Jeg har altid undret mig, hvorfor folk siger ting som, " Der er en velsignelse i alting "eller" Find sølv foring af situationen "eller" Alt, hvad der sker for en grund! ". Jeg endelig forstået netop denne dag.

Den lange weekend afslappet mig til at blive stress fri. Fra en fridag onsdag til underholde min datter i Met Museum for fire timer til en dejlig stille middag med familie og venner på Thanksgiving Day, til en dag af opgaver er afsluttet og en rekreation dag slutter det hele med den bedste følelse i verden en pige kan føle, venstre mig følelsen lidt nervøse og lidt overdrevet afslappet, hvis der er sådan en ting.

Jeg gik i seng ved 1 inthe morges, vel vidende, at i 5 timer, hvis lyd Amor 93,1 snart ville fylde rummet og mine ører. Jeg omsider formået at lukke låg på mine øjne på omkring 1:20 om morgenen. Jeg vågnede til den brændende fornemmelse i mine øjne og en temmelig stressende dag.

Jeg gik til at gøre som jeg får at vide og tage min bag at arbejde. Jeg ville egentlig at være der. Jeg havde glemt de piger, som jeg arbejder med, men desværre er min tid sammen med dem var kortvarig. Min datter blev fundet at have en enkelt døde lus æg i håret og skulle samles op straks. Tingene kun en forælder kan opleve, right? Da jeg gik ud af døren for arbejder, jeg er vokset lidt mere nervøse og lidt madder. Hvordan kunne hun have fået denne crap? Jeg vasker håret næsten hver anden dag.

Nå, jeg tog hende op, planlagt tid til at vaske håret, det sengetøj, huset osv. og derefter planlagt nogle off tid. Vejret var smukt, hvorfor så ikke gå til parken? Parken viste sig at være stor. Vi har brugt tiden på gynger og sang øverst på vores lunger. Jeg er sikker på, at mennesker blev stirre, men hvem bekymrer sig? Jeg var med min datter og beslaglæggelse øjeblikket. Det var vidunderligt.

Hvad jeg ikke havde indset var alle huffing og puffing her til morgen viste sig at være den største dag siden sidste onsdag. Faktum er, at jeg nyder livet med min lille en. Tak Gud for at give hende evig mig. Velsignelse i dag ud over dette var, at mine lektier blev færdig før tiden, mine pligter blev gjort tidligt, og nu kunne jeg nyde Familie Night, stress fri og efter Heroes, kan jeg gå i seng og har et stort nats søvn.

Thank you Lord for velsignelse. Jeg endelig fik den .