tirsdag den 18. august 2009

Hvilken form for Traebearbejdning Do You Do?

Var det ikke Will Rogers, der sagde \ "Jeg har aldrig mødt et aspekt af træforarbejdende jeg ikke lide. \"?
I'm hele kortet med træ. Der er blot alt for mange ting, jeg gerne vil prøve.

Jeg kalder mig selv en woodworker, men når folk spørger, hvad jeg gør, jeg altid velkommen. Tja, jeg har bygget et par handplanes, jeg har lavet et par stykker af møbler i forskellige stilarter, nogle hjem tilbehør, et par penne, og så min stemme stier ud med et skuldertræk. \ "Stuff \", siger jeg.
Jeg har prøvet chip udskæringsmaterialer, snor indlæg, drejning, rustik træforarbejdende, øse gøre, og nu prøver jeg udskæringsmaterialer-in-the-runde.
Jeg har fået styr på ingenting, men jeg er sikker på at have et godt tidspunkt at spille på træ.
Jeg har fundet min passion i en generel forstand, men kan ikke sige, at jeg har opdaget, at et aspekt af træ, der virkelig er \ "den. \" Jeg selv helt stinke på visse ting, som min nyeste dille, udskærings - i-runde. Men jeg er fast besluttet på at \ "get \" dette. Jeg vil virkelig gerne være i stand til at reproducere de antikke handplane i billedet.
Forståelse udskæringsmaterialer og gør dit kniv eller gouge gøre, hvad din hjerne ønsker kan være to forskellige ting. Jeg kender dig uslebne en form og derefter arbejde på niveauer, fra høj til lav, gradvist at fjerne flere af affald område. Jeg ved også, at du altid skære ned fra en høj stedet til et lavt stedet. Men det er alt jeg ved. Det er en udfordring, men jeg vil gerne være i stand til at hævde at være en Woodcarver en dag.
Nogle mennesker kan let besvare spørgsmålet \ "Hvilken form for træforarbejdende gør du så? \" Nogle kan ikke. Og for dem af os, der elsker ethvert aspekt af træ (undtagen til drejning - I'm ikke vilde om, at et), måske er der en anden betegnelse for, hvad vi gør.
Jack-Of-All-Træbearbejdning, Swiss Army Kniv Træbearbejdning, Everything-but-The-Køkken-Håndvask Træbearbejdning, Nye Træbearbejdning?
Jeg ved .... FUN Træbearbejdning!