fredag den 20. august 2010

DIY Belysning Uge



Lys er back-ben af dit hjem's æstetik.



Hvis du ønsker at gøre en ændring af op-grade udseendet og fornemmelsen af et rum, siger jeg investere i din belysning. Der er så mange fede idéer derude for os at tackle, jeg havde at gøre 2 episoder dedikeret til DIY belysning.



Den første rate luftet i går, hvor jeg lavede en struktureret Blossom lampe, som ses på Design Sponge, her.





Jeg tilføjede element af farve i den røde lampe, og i min nuancer brugte jeg to gange følte, jeg havde forventet, fordi jeg elskede virkelig tæt look. Spin det, hvordan nogensinde, du ønsker, og dele resultatet med at sende mig fotos til meg@threadbanger.com




Tjek Decor It Yourself Fanpage at se ikoniske lysarmaturer gennem årtier. Gør dig bekendt med valget stykker du måske ønsker at samle i årenes løb. Dette vil hjælpe dig score en sød aftale, når du snuble over en.



Se dig i næste uge med del 2 af DIY Lighting!