torsdag den 5. marts 2009

My Treasures ...

jeg bare sige en særlig "tak" til Brenda, Diane, Suzanne, Stacy, Min mor og Wendy for at donere deres skatte til at hjælpe os bringe hjem vores skatte!
 Klasse Rings ... Diane, Suzanne og Minebekæmpelsesaktioner ... Kan ikke fortælle dig, hvad det betyder for mig at se dig gå w/mig og give afkald på noget ædle ....


Min ven Tracy, der bringer hjem en sibling gruppe 4 fra Etiopien havde en guld part at bidrage til at øge midlerne til deres vedtagelse ... Her er hvordan det virker ... Du indsamler guld og tage den med til festen ... Du forlader w/kontanter til dit guld og værtinde får 15%! Hvordan forbløffende er, at ... Jeg venter på min samlede nu, fordi så mange mennesker kom for at hjælpe hende, at de ikke kunne afveje alle guld (Du må elske mennesker WHO GET IT) ... Tracy har gjort $ 1,200 hidtil at bidrage til at bringe hjem hendes dyrebare børn fra Gold Party!!
Da hun fortalte mig, hvad hun gjorde gik jeg gennem mine smykker og dette er skrifter, der kom til at tænke på, da jeg så på den skuffen, "Du må ikke lægge op til jer skatte på jorden, hvor møl og rust ødelægge og hvor tyvene bryde ind og stjæle, men lægger op til jer skatte i himlen, hvor hverken møl eller rust ødelægger, og hvor tyvene ikke bryde ind og stjæle FOR hvor din Treasure ER DER dit hjerte vil også være. " Mattæus 6:19-21
Jeg besluttede retten derefter var der ting, jeg ikke havde båret i over 20 år gerne min klasse ring, fordelt guld kæder, og endda et par af ædle emner, og jeg satte dem i en sæk og bedt mine venner til at hjælpe ... Abigail og Joseph er langt mere værdifuldt end sølv eller guld til os ... Mine børn er de eneste skatte jeg kan tage til himlen w/me ... SOOOOOOOO igen jeg har brug for din hjælp ...

S0 jeg vil booke en part og have en på mit hus. Jeg ved, at det er dristigt af mig at spørge, fordi ærligt, de fleste af os aldrig har mødt, men oddly nok vi er familie her i cyberspace, så hvis nogen af jer har nogen gamle guld smykker, fordelt guld braclets, eller ringe, at du ville du overveje at e-mail til mig for mit parti, der vil hjælpe med at bringe Abigail og Joseph hjem fra Afrika, så skriv venligst en email til mig, og jeg vil sende dig min mail-adresse ... T-shirts der sælger store og når jeg pop på din blogs og se min knappen Jeg får meget glade og følelsesmæssige ... Tak, fordi du hjælpe! Vi er to dage væk fra Maggie's operation ... Hun ved noget, er op, og jeg vil bare sige tak for alle dine bønner ... Min søde Maggie pige vil trække gennem w/Lysende stjerner og det vil være et skridt nærmere til at helbrede hende fysisk ... Gud arbejder dagligt på helbredelse hendes hjerte og molding mig som mor! Love You All