torsdag den 9. april 2009

Hvad har jeg gjort??

Som det er helt klart, jeg har skiftet skabeloner. Meget gerne starte en helt ny have, tingene vil blive snavset rundt her, indtil jeg får alle de planter arrangeret gerne jeg vil have dem. Jeg er ikke engang sikker på, at dette landskab design vil blive mit sidste valg.

Ikke desto mindre, lige nu jeg har brug for at skrive noget i forbindelse med havearbejde så der er ingen uvidende annoncer.

På min Facebook status for i går skrev jeg: "Ekstra mad miles drevet kun at købe økologisk negerer den samlede ydelse. " Dette medførte en bande af svar, som blev god. Uden goin i den alt for meget, blot fordi det er min artikel for onsdag papir, det har at gøre med de valg, vi gør, og hvordan økologisk havearbejde / landbrug undertiden ser ud til at blive brugt som en status symbol.

Så jeg stille spørgsmål til dig: Når du skal køre en ekstra 20 miles eller så (eller gør de fleste af dine økologiske udbud shopping online), for at købe økologisk havearbejde produkter, gør den ekstra udgifter til benzin (CO2 emissioner osv. ) og forsendelse og håndtering gebyrer (lastbilkørsel og / eller flyvende miles), annullere de fordele af miljøvenlige (dvs. organisk) havearbejde / landbrugsmetoder? Og bedes begrunde Deres svar med sund fornuft og giver eksempler fra personlige erfaringer.

Også, glem ikke at tilføje et tip eller to eller tre om, hvor til at sætte det ene eller det flerårige eller årlige eller træ eller busk, her i det nye landskab. Tak!