lørdag den 26. december 2009

Udlaendinge i min have!

Jeg havde min første nigglings af mistanke, da jeg så disse flammende kugler vises ud af det blå i min have. Der var simpelthen for mange mærkelige ting der sker i mit Mumbai haven. Og overalt jeg så, kunne jeg spotte dem.
Du ved hvem jeg mener ... disse Væsener, som jeg har bemærket ud af et hjørne af mit øje. Look for hurtigt, og alt hvad du ser, er en sløring af bevægelse, som de glider ud i lyset.
Men de er der. Jeg ved det.
Forsøger for alt i verden til at passere sig ud som uskyldige Earth-sonderne, men vi ved bedre, må vi ikke? Selve deres udseende signaler deres alien-ness, tror du ikke?
Se! Jeg vidste, du kunne stedet det også!

Dette var det første jeg bemærkede. Og jeg følte en frisson af alarm løbe ned ad ryggen.
Hvad! Kan du ikke se?
Tilsyneladende forsøgte at efterligne en guldsmed, men det gik lidt ud af kurs. Ingen Dragonfly nogensinde har haft disse køller antenner.
Kunne det være en mutant?
Er de to andre øjne til at se bag hovedet?
Eller værre, kunne det være væsens kommunikationscenter at overføre beskeder til sit hjem planet! \ "Jorden er fyldt med store, dumme væsner, moden til afdæmpning af ... de aldrig mærke noget, selv om det sker lige under deres grimme næsen! \" ... og lignende.

Og har du nogensinde set en guldsmed, hvis vinger hang lige ned på denne måde?
Nej! Jeg siger dette, skal en udlænding med en forklædning det kunne ikke helt trække ud.
Ha! Du kan ikke narre mig, Mr. Alien. Og det nytter ikke hævde du er en uskadelig lille Owlfly!

Min mistanke, hvilket vakte, fik mig til at tage endnu et kig på 'stjerne-skib «. Netop som jeg troede! Ingen levende væsen i syne, bortset fra en laset Yellow Orange-tip sommerfugl, som åbenbart havde vandret for tæt på deres hemmelige og havde betalt prisen!
De star-skib var camoufleret til at ligne en Haemanthus multiflorus (that's Fodbold Lily hvis du ikke kan udtale de andre længere navn), men de lasere strittende i alle retninger giver spillet væk, ikke sandt?
Fodbold Lily indeed!


Derefter begyndte det! Hver gang jeg kiggede rundt, ville jeg se en anden. I vildt umulige former og farver.
I former har til formål at ophidse kommentar, hvis man blot ville se på dem nøje.
Men tror du, nogen gør? Bortset fra mig, selvfølgelig!

Red synes at være en yndlingsfarve blandt dem. Måske er det ud af loyalitet over for deres stjerne-skib, eller noget? Eller måske på deres planet, rød er, hvad de bruger til at blande i!
Denne fyr ser jo farligt, ikke sandt? Og pompøst! Bare se på de tunge låg øjnene ...

Så han drog sig op og begyndte at forfølge væk stiltedly. Hvis jeg ikke tager fejl, kan dette være en anden trojansk hest slags tingest. Dette var ikke glat, naturlig gå ... det blev gjort på ledninger, jeg er sikker!

Det ene var en cutie! Har du se rustning og hjelm? Hvad du ikke kan se, er den strålende gylden glans på panser-disk. Lillebitte fødder kiggede ud fra undersiden, mens den pattered væk.
Måske var det bare en baby. men hvis du har set noget sci-fiction film sit navn værdigt, ville du indse, at cuter et væsen er, jo mere dødbringende det sandsynligvis er.

Man skulle tro disse udlændinge ville have mere intelligens end at ligne noget, der er en krydsning mellem en skildpadde og en bille!
En landskildpadde bille?
Naaah! Hvem i alverden skulle tro det?

Det er en af de mest alien-ish ansigter, jeg nogensinde har set! Og der er alt for meget intelligens bag de øjne.
Undersøge, vurdere, tage mig ud .... hej! ville dens look-alike være en knælere?
Noooo! Det ligner en preying Mantis til mig.

Uh 0h! Det ser ud som de har mistanke om jeg ved noget.

Løbe!
Men hvor? De er overalt!

\ "Tag mig til jeres leder! \"

\ "Det ville være mig ... Spis-alle Sabre Fangs. Sig dine bønner, Lizard Face! \"

\ "Sig, Mistress To-Legs, du fik noget mere snacks for mig? Det ene var knap et toothful ... \"
Og dagen er gemt. Jorden er vores igen.

I mellemtiden, tilbage på stjerne-skib ...
Hvad star-skib? De har strippet det bare. Men hvorfor? Bortset fra de sjove æg-lignende thingummies. Hvad ville de være jeg spørger mig selv, og hvorfor ....

Hjælp! vi har været koloniseret!


(Tak for at tilslutte mig i denne øvelse i paranoia; D
Hvad kan jeg sige? Sådanne ting er forpligtet til at ske, når Monsoons som bør være her afkøling af tørstige hjernen, er slukket eller andet sted i dele ukendt, lege skjul-og søger i stedet! )