onsdag den 3. november 2010

Har finker har hjerteanfald?

Jeg sværger, at parret på vores veranda er på vej til hjerte-problemer. De har været i reden i 2 år nu, og er i øjeblikket hæve deres 3. kuld. Jeg forstår, at når vores kat er udenfor, ville de blive forstyrret og hæve en rucus. Uanset hvilken fugl der er tættest på våbenhuset flyver fra busk til busk, squawking og snakkende i angst. Men ... de gør det samme, når jeg passerer i nærheden af vinduet, eller når slet ikke noget der sker derude. Alle dage nu, jeg regner med at gå udenfor og finde en af dem liggende på ryggen døde og den anden fugl forælder Fussing rundt, mens babyer i reden snak for mere bug middage.

Anyway .....

Jeg endelig satte Siberian Husky-blanding garn op i butikken. Pelsen skaber en dejlig glorie, jeg kan lide det et parti. Jeg har ikke strikket noget endnu at se, hvordan den opfører sig og samtidig være slidt, men det er i værkerne. Og ved den måde, vil 10% af provenuet fra salg dette garn gå til enden af tundra Siberian Husky Rescue.