torsdag den 30. juli 2009

Golf Holidays

Jeg er en golf elsker, der praksis golf næsten 3 gange om ugen på de mange golfbaner i dræbte af landets klubber i Singapore. Golf er min hobby og min lidenskab og også en række min virksomhed forhandlinger er færdig på fodboldbanen over golf. Min anden passion er rejser til de mange forskellige lande i verden. I modsætning til nogle, jeg er absolut i stand til at gifte sig både mine lidenskaber: golf og rejser sammen! Hvordan gør jeg det? Nå, hvert et halvt år, jeg fandt en golf ferie i de mange smukke oversøiske steder som Florida! Jeg må kraftigt opfordre alle golf elsker at tage golf ferie, hvis du ikke har gjort det for disse helligdage er dobbelt så sjovt, hvad du kunne få fra en almindelig ferie, som det forener både store fritidsaktiviteter sammen med dine foretrukne hobby!