onsdag den 13. januar 2010

»Bloomberg Town '

Af Elizabeth Benjamin

Her er den tredje og sidste annonce i de tre-stedet, $ 500.000 uafhængig udgifter anti-Bloomberg kampagne, der drives af CWA Lokal 1180.

Denne annonce er som \ "Star Wars \" opfylder \ "Being John Malkovich \". Det forestiller New York City i 2021, som ikke kun er stadig under Bloomberg's regel, men helt opsluges af Bloomberg. Kort sagt, er det blevet ... Bloomberg Town.

(Uanset at borgmesteren gentagne gange har forsøgt at skyde ned spekulationer om, at han vil forsøge at holde omkring en fjerde embedsperiode, hvis han er god til at vinde en tredje, insisterer han bliver for gammel til den tid - 71 - for at køre til kontoret).

Denne annonce er planlagt til hans radio-og fjernsynsvirksomhed i aften. Det bare så sker at komme på samme dag borgmesteren holdt en tale, hvori han forestillede sig i byen i 2013 efter endnu fire år under hans kontrol.

(Naturligvis vil det være grønnere, mere sikker og have et endnu bedre offentlige uddannelsessystem).

Scott Levenson, der stod i spidsen for \ "NYC er ikke til salg \" kampagne for lokal 1180, sagde, at frigivelsen af denne annonce på dagen for Bloomberg's vision tale er \ "noget tilfældig, \" og tilføjede: \ "Det er tilfældigt, at jeg fik færdig med annoncen, men at frigive det i dag er en mulighed, jeg ønskede ikke at gå glip af. \ "

Levenson gentog Thompson kampagnens benægtelse, at hans firma, The Advance Gruppen arbejder for både Comptroller og CWA. Han sagde, at 690 dollar udbetalt til virksomheden ved at Thompson var faktisk for primær palme-kort, der spillede både Councilwoman Inez Dickens og kontrollør.

\ "Vi faktureret Inez til palme kort og hun faktureret ham for hans andel, \" Levenson sagde.


Bloombergtown fra Elizabeth Benjamin på Vimeo.