mandag den 25. januar 2010

December Moon


Den 2. december, var jeg i stand til at fange nogle vidunderlige billeder af fuldmånen. Siden da har det været overskyet eller regnvejr, så jeg har ikke været i stand til selv se månen. Og lige nu jeg ønsker ikke engang at tænke over, hvad vejret vil formentlig blive i denne uge.


Jeg elsker hvordan det er at vise gennem træerne.

En fuldmånen hænger højt i de kølige himlen,
Alle siger, det er det samme overalt, runde og blanke.
Men hvordan kan man være sikker på, at tusinder af miles away
Vind og måske regn kan være skæmmer den nat?

ukendt kilde

Tak for at tage tid til at besøge i dag. Jeg håber du har tid til at sige hej og efterlade en kommentar.

© Crafty Gartner blog og hjemmeside.
(hvis du læser det hvor som helst, men på min blog eller på Blotanical ... det er blevet stjålet, så lad mig det vide)
Labels: Labels: gennem min linse, månen © Crafty Gardener Hvis du læser dette indlæg noget sted, men på min blog eller på Blotanical ... det er blevet stjålet. Jeg er ikke forbundet med eller give tilladelse til furniturecustommade.com, designedgardens.com, tranquilgarden.com eller nogen steder skabt af NameMedia Hus og have til at bruge mit indlæg til at fremme salget af forskellige punkter. De nægter at besvare e-mails og tage mit feed ned.